Odzież cream w second-hand – poznaj jej zalety

Odzież cream w second-hand – poznaj jej zalety

Dlaczego otwierając second-hand warto zainwestować w odzież typu cream? Jakie korzyści przynosi i dlaczego jest to najpopularniejszy typ ubrań w sklepach z odzieżą używaną?

Konkurencja w świecie odzieży używanej jest duża i będzie coraz większa. Dlatego w dużej mierze to jakość ubrań decyduje o powodzeniu w tej branży.

Używana odzież cream w second-hand

Cream to jeden z popularniejszych typów odzieży używanej sprzedawanej w second-hand. Nie bez powodu. Jest to odzież wysokiej jakości pod względem stanu użycia, a także materiałów wykonania. W hurtowniach odzieży używanej często można znaleźć pakiety cream, w których znajdują się również ubrania nowe z metką.

Jest to dobry i pewny zakup dla Ciebie, jako właściciela second-hand, a także dla klientów. Chociaż lumpeksy różnią się między sobą. Szczególnie oferowanymi ubraniami, to na cream zawsze jest popyt. Jest chętnie kupowany.

Poniżej przedstawiamy zalety odzieży cream widzianej oczami klienta. Czyli, dlaczego ludzie szukają takich ubrań.

Dlaczego w second-hand króluje cream?

Najczęściej w dostawie cream znajdują się markowe ubrania. Dla klientów, którzy lubią dobrą markę, to idealna okazja na zakupy. Nie nadwyrężają swojego budżetu. A kupują dobrej jakości ubranie znanego producenta. Zaangażowani łowcy skarbów najczęściej w second hand wyszukują ubrania w doskonałym stanie, takich marek jak np. Levis, Adidas, ZARA, GAP, Nike, Ralph Lauren, Wrangler, czy Lee.

Ponadto pewna grupa osób szuka tylko popularnych projektantów mody np. Louis Vuitton, Burberry, Prada. A każdy z nas wie, że i takie okazje trafiają się w lumpeksach. Grunt to mieć pewność, że są to rzeczy oryginalne i pochodzą z linii danego projektanta.

Klienci lubią dobre ubrania, za niskie kwoty. Nie możesz jednak zapomnieć o ich odpowiedniej prezentacji. Możesz mieć najlepszy asortyment cream w swoim mieście. Jeśli nie będzie odpowiednio wyeksponowany, to nie przyniesie zamierzonych rezultatów.

Pamiętaj, że obecnie second-hand przypomina bardziej butik niż lumpeks z czasów odzieży dla robotników, czy niezamożnych ludzi.

Świadomy klient w second hand

Zacznijmy od tego, kim jest świadomy klient. Świadomych konsumentów możemy podzielić na dwie grupy, które często są ze sobą powiązane. Pierwszą grupę stanowią osoby, które ponad wszystko cenią sobie dobry skład ubrań. A także miejsce, w którym odzież została wyprodukowana. To osoby poszukujące najlepszych ubrań z dobrym składem (najczęściej z naturalnych tkanin i surowców).

Do drugiej grupy możemy przypisać osoby, które poszukują ubrań pod względem ideologicznym. A także tych, dla których życie pro ekologicznie jest czymś naturalnym. Jest ich stylem życia.

Będąc właścicielem second-hand, musisz być świadomy, że tego typu asortyment zapewni Ci stałych klientów. A także przyczyni się do popularności Twojego lumpeksu. Dlatego też odzież typu cream zawsze ma wyższą cenę w hurtowniach niż np. niesort.

Second-hand, który przetrwa

Jeśli zamierzasz dopiero wejść w branżę odzieży używanej, to musisz zdawać sobie sprawę z tego, że konkurencja jest olbrzymia. Szczególnie że coraz więcej lumpeksów świetnie prosperuje przez internet.

Nie oznacza to jednak, że Twoje wyobrażenia o własnym sklepie z odzieżą używaną masz schować między bajki. To świetny biznes, jeśli zapewnisz klientom te trzy rzeczy:

  • wysoką jakość ubrań,
  • świetną obsługę klienta,
  • przyjemną dla oka prezentację towaru.

Dlatego odzież cream sortowana i ubrania pierwszego gatunku, to dobry wybór na start, utrzymanie klienta i prosperowanie second-hand. W miarę rozwoju sklepu możesz dołożyć jeszcze tańszy niesort, bo na niego również znajdą się klienci.

Natomiast, aby zaskarbić sobie uznanie klientów, to w pierwszej kolejności musisz postawić na jakość ubrań.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *